Branding – teori, modeller, analyse
Med afsæt i semiotikken og narratologien introducerer bogen til branding faget. Brandets immaterielle merværdi spiller en rolle i forbrugerens selviscenesættelse, når der fortælles historier om, hvem man er og hvem man gerne vil være. Også emner som celebrity branding, brand personlighed og oplevelsesbaseret branding berøres.
KOMMUNIKATION skaber din ORGANISATION
Bogen tager afsæt i en socialkonstruktivistisk og narrativ tilgang til kommunikation og handler om, hvordan kommunikation skaber vores sociale verdenener.
Det medfører, at en organisation ER kommunikation. Kommunikation er ikke noget, organisationen kan vælge til eller fra. Kommunikation er selve dét, der konstituerer organisationen.
Online kommunikation – en introduktion
Som titlen antyder giver bogen en all-round introduktion til online kommunikation under overskrifter som Usability, Markedsføring, Storytelling, Sprog og formidling, Sociale medier, Interkulturel kommunikation, Online retorik og Webanalyse.
Marketingmodeller
Modelsamlingen giver et overblik over de mest centrale marketing- og brandingmodeller. Hver model præsenteres kort og beskrives derefter under de tre overskrifter
- Hvad handler modellen om?
- Hvad kan du bruge modellen til?
- Hvilke svagheder har modellen?
Link til Marketingmodeller på Forlagets hjemmeside
Kommentarer er lukket, men trackbacks and pingbacks er åbne.